موسسه جهانی کرنی در آخرین گزارش خود در رابطه با شاخص توسعه خرده فروشی جهانی در سال 2019 نشان می دهد توسعه اقتصادی و سیاست های تجاری همچنان بزرگترین عوامل در شکل دهی رشد خردهفروشی در بازارهای مصرفی جهان هستند و بیثباتی ژئوپلیتیکی و افزایش قدرت رقابت محلی و منطقه ای در بازارهای نوظهور، خرده فروشان جهانی را وادار میکند تا به طور مداوم در مورد استراتژیهای کسب وکار خود تجدید نظر کنند. اقداماتی نظیر اعمال سیاست های مالیاتی مناسب، بهبود دسترسی و مشارکت نیروی کار و همچنین دسترسی به بازارهای آنلاین می تواند در جهت بهبود و کارایی بازار خرده فروشی کشورها موثر باشد. گزارش حاضر به بررسی اقدامات کشورهای مورد ارزیابی در این شاخص در توسعه خرده فروشی می پردازد.
● مطالعه این گزارش به طور متوسط 33.2 دقیقه زمان می برد.
نظرات کاربران