فرصت ‏های نهفته در توسعه بازارهای خرده فروشی

فرصت ‏های نهفته در توسعه بازارهای خرده فروشی

موسسه جهانی کرنی در آخرین گزارش خود در رابطه با شاخص توسعه خرده فروشی جهانی در سال 2019 نشان می‏ دهد توسعه اقتصادی و سیاست‏ های تجاری همچنان بزرگترین عوامل در شکل‏ دهی رشد خرده‎فروشی در بازارهای مصرفی جهان هستند و بی‎ثباتی ژئوپلیتیکی و افزایش قدرت رقابت محلی و منطقه‏ ای در بازارهای نوظهور، خرده‎ فروشان جهانی را وادار می‎کند تا به طور مداوم در مورد استراتژی‎های کسب ‏وکار خود تجدید نظر کنند. اقداماتی نظیر اعمال سیاست‏ های مالیاتی مناسب، بهبود دسترسی و مشارکت نیروی کار و همچنین دسترسی به بازارهای آنلاین می‏ تواند در جهت بهبود و کارایی بازار خرده ‏فروشی کشورها موثر باشد. گزارش حاضر به بررسی اقدامات کشورهای مورد ارزیابی در این شاخص در توسعه خرده‏ فروشی می‏ پردازد.
● مطالعه این گزارش به طور متوسط 33.2 دقیقه زمان می برد.


طاهره کریمی دستنایی

نظرات کاربران

نظر خود را بنویسید

23744
ارسال پیام