گسترش بازارها:جمعیت‌شناسی، تکنولوژی‌ها و مقررات محرک رشد در کشور‌های درحال توسعه

گسترش بازارها:جمعیت‌شناسی، تکنولوژی‌ها و مقررات محرک رشد در کشور‌های درحال توسعه

icon glass متوسط زمان لازم برای مطالعه گزارش: 113 دقیقه
pdf download دریافت فایل کامل گزارش
QRCode

گسترش جهانی خرده‌فروشی شامل مجموعه‌ای از تصمیمات حساب‌شده است؛ هر بازار چالش‌ها و فرصت‌‌های خاص خودش را دارد که استراتژی مناسب خود را می‌طلبد. بازیگرانِ خرده‌فروشِ موفق جهانی برای برقراری تعادل مؤثر در اهداف بلند‌مدت و کوتاه مدت خود، به یک پورتفولیوی گزینشی متنوع و راهبردی از کشورها نیاز دارند.


حسین اشرفی

نظرات کاربران

نظر خود را بنویسید

23744
ارسال پیام