با توجه به بروز بحران های سلامت و اقتصادی طی سالهای اخیر، میزان گرایشات مصرف کنندگان به استفاده از ابزارهای ستنی یا جدید برای خرید کالاها و خدمات موردنیاز نیز بسته به عوامل اقتصادی و اجتماعی گوناگون با تحولاتی همراه بوده است. در این گزارش به روند استفاده از پایانه های فروشگاهی و اینترنتی برای خرید کالاها و خدمات در ایران طی چهار سال اخیر منتهی به بهمن 1401 ضمن اشاره به تغییرات حقیقی روندهای مزبور پرداخته شده است.
همچنین ترکیب استانی تراکنش های مرتبط با پایانه های فروشگاهی و اینترنتی برای یازده ماهه سال 1401 موردبررسی آماری قرار گرفته است.
نظرات کاربران