- دهمین نظرسنجی کسبوکار خانوادگی PWC، برآیند رویکرد کنونی و چشم انداز آینده 2800 رهبرکسب وکار در 87 کشور را به صورت کلی به همراه نتایج مربوط به منطقه آمریکای شمالی (230 فعال در سه کشور کانادا، امریکا و مکزیک) ارائه داده است.
- بر اساس یافته های این گزارش، کسب و کارهای خانوادگی دیگر نمی توانند تنها به ارزش ها و میراث خود تکیه کنند تا سازمان های خود را پیش ببرند. رهبران کسب وکار خانوادگی برای دستیابی به موفقیت پایدار نیاز به رویکردی جدید دارند، رویکردی که مبتنی بر تحول دیجیتالی سریع، اولویت بندی اهداف پایداری و حکمرانی حرفه ای کسب وکار خانوادگی باشد.
- پس از بروز تحولات اقتصادی و اختلال در محیط کار ناشی از همه گیری کووید-19، اکثر کسب وکار خانوادگی در جهان و آمریکای شمالی اهداف میانی را برای سال 2021 تعیین کرده اند.
نظرات کاربران