بسیاری از تغییرات اجتماعی که پیش از همه گیری کووید-19 وجود داشت، طی یک سال اخیر سرعت گرفته است. مصرف کنندگان انتظار شفافیت بیشتری در مورد مبداء و منشاء کالاها دارند و شهروندان منتظر گذرنامه سلامت دیجیتال خود هستند که بتوانند دوباره سفر کنند. شهرنشین ها تقاضای محل های هوشمندتر و پایدارتر به لحاظ زیست محیطی دارند که بتوانند با دوچرخه ها و اسکوترهای برقی در آن پیمایش کنند. این باور وجود دارد که این تقاضاهای نوظهور در رابطه با سبک زندگی، فرصت های کسب وکار جدیدی را هم خلق می کند که در استراتژی های پیش از بحران قابل دستیابی نبود. از این رو بنگاه ها باید خود را برای جامعه آینده آماده کنند.
در این گزارش، با بررسی نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه Accenture، میزان آمادگی بنگاه ها برای رویارویی با سبک های جدید زندگی جامعه آینده مورد بررسی قرار می گیرد.
نظرات کاربران