دهه 2020، دهه تشدید عدم قطعیت‏ ها

دهه 2020، دهه تشدید عدم قطعیت‏ ها

icon glass متوسط زمان لازم برای مطالعه گزارش: 2.6 دقیقه
pdf download دریافت فایل کامل گزارش
QRCode

عدم قطعیت تمایل بنگاه‏ ها را برای سرمایه‏ گذاری و بکارگیری و استخدام نیروی کار و همچنین تمایل مصرف ‏کنندگان را به هزینه‏ کردن کاهش می ‏دهد. نااطمینانی و ذهنیت مصرف ‏کنندگان، مدیران و سیاست‏ گذاران در مورد اتفاقات آینده منعکس ‏کننده عدم قطعیت است .

نظرات کاربران

نظر خود را بنویسید

23744
ارسال پیام