در زمان وقوع انقلاب صنعتی، مردم نیاز داشتند تا برای ایجاد هماهنگی، همکاری و تولید مشترک در مجاورت هم کار کنند که این روش تاکنون تقریباً تغییری نکرده است. کووید-19 ضرورتی را در حوزه رهبری کسب وکار برای شکل دهی به آینده بازار کار، شکستن محدودیت های زمانی و مکانی با هدف به راه انداختن موج جدیدی از نوآوری و بهره وری انسانی، خلق کرده است. آینده بازار کار دربرگیرنده هم فرصت ها و هم ریسک هایی؛ اغلب با ابعادی یکسان، است؛ لذا بنگاه ها باید مدبرانه مدل هایی را طراحی کنند که تعادل لازم بین هردوی این ها را ایجاد کند. در این گزارش به برخی از آنها اشاره خواهد شد.
نظرات کاربران