کووید-19 ضرورت یافتن راه حل های موثر برای تسریع در حل چالش های اجتماعی و زیست محیطی را افزایش داده است. این همه گیری، شرکتها و مصرف کنندگان را به سطح بی سابقه ای از مشارکت سوق داده و فرصت منحصر به فردی برای اقدام جمعی و در سطح اکوسیستم ایجاد کرده است. براساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، حدود دو سوم از مصرف کنندگانی که در نظر سنجی اخیر مجمع شرکت کرده اند، بر این باورند که کووید-19 نیاز به مشارکت کسب وکارها را برای کسب عواید اجتماعی و زیست محیطی تشدید کرده است و پاسخ دهندگان انتظار دارند کسب وکارها در این زمینه با هم همکاری کنند. همچنین، تصمیمات خرید این مصرف کنندگان، انتظارات آنها نسبت به جهانی سالم تر و برابرتر را منعکس می کند. از ابتدای شروع همه گیری، حدود 94 درصد از مصرف کنندگان، حداقل یک تغییر مربوط به سلامت -به عنوان مثال خرید مبتنی بر آگاهی از سلامتی- را انجام داده اند. در عین حال، 60 درصد آنها محصولات پایدارتر و تولیدشده براساس رعایت اصول اخلاقی را خریداری می کنند. این روندها و سایر موارد به شکل گیری راه حل های مناسب کمک خواهد کرد.
نظرات کاربران